• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Imballaggio in grani di caffè cumuni

Imballaggio in grani di caffè cumuni

Uimballaggio di grani di caffè cottihè principalmente per allargà u gustu è a qualità di i grani di caffè.Attualmente, i nostri metudi cumuni di mantenimentu frescu per l'imballaggio in grani di caffè sò: imballaggio d'aria senza compressa, imballaggio in vacuum, imballaggio di gas inerte è imballaggio d'alta pressione.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

imballaggio d'aria senza pressione
L'imballu senza pressione hè l'imballu più cumuni chì avemu mai vistu.Per esse precisu, deve esse chjamatu imballaggio d'aria.U saccu di imballaggio hè pienu d'aria.Di sicuru, u saccu o u cuntinuu hè ermeticu.
Stu tipu di imballaggio pò solu isolà l'effetti di l'umidità, a perdita di sapori è a luce nantu à i grani di caffè, ma per via di u cuntattu à longu andà cù l'aria in u saccu o u cuntainer, i grani di caffè in l'internu sò seriamente ossidati, risultatu in un brevi periodu di degustazione. .risultatu.
Stu tipu di imballaggio in grani di caffè hè megliu per esse imballatu dopu chì i grani di caffè sò esauriti, altrimenti i grani di caffè pruvucanu un bulging o ancu scoppia dopu chì i grani di caffè sò esauriti in u saccu.Avà, una vàlvula di scarico unidirezionale hè stallata nantu à u saccu per assicurà chì i grani di caffè ùn scoppiaranu micca in u saccu di fagioli per via di l'esaurimentu.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

imballaggio à vacuum
Ci hè dui cundizioni per a produzzione di imballaggi in vacuum: 1. Vacuum the air.2. Un materiale flexible è suave.
Di sicuru, sta tecnulugia pò ancu esse appiicata à certi materiali duru, ma hè di solitu cumunu à utilizà qualchi materiali duru per fà un pruduttu duru cum'è un "brick".
Stu metudu di imballaggio farà chì u caffè è u materiale di imballaggio s'adattanu strettamente inseme, ma in questu statu, i grani di caffè deve esse esauritu cumplettamente, altrimenti a stretta di l'imballu tutale serà ridutta per via di l'esaurimentu di i grani di caffè stessi.Diventa dolce è gonfia.Hè ancu per quessa chì a maiò parte di i "mattoni" chì vede in i supermercati sò caffè macinatu, micca fagioli.
E tali imballaggi sò generalmente utilizati nantu à i grani di caffè rinfriscati à l'acqua, chì ponu solu una vita di conservazione più corta è un gustu peghju.È se u cuntinuu hè imballatu cù materiali duri, dopu à l'aspiratore, ci hè una differenza di pressione trà i grani di cafè stessu è a latta.A liberazione di gas da i grani di caffè saturarà l'ambiente sanu, inibendu cusì a volatilizazione di l'aroma.In generale, l'aspirazioni di materiali duri ùn hè micca cusì accurata cum'è quella di materiali duri.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

Imballaggio di gas inerte
L'imballaggio di gas inerte significa chì u gasu inerte rimpiazza l'aria in u saccu, è u gasu inerte hè aghjuntu cù a tecnulugia di compensazione di vacuum.In a prima applicazione, u cuntinuu hè statu evacuatu dopu à riempimentu di grani di cafè, è dopu u gasu inerte hè statu injectatu in questu per equilibrà a diferenza di pressione in u tank.
A tecnulugia attuale hè di chjappà u fondu di u saccu cù gas inerte liquefied è squeeze l'aria fora per l'evaporazione di u gasu inerte.Stu prucessu hè spessu fattu cù nitrogenu o diossidu di carbonu - ancu s'ellu ùn sò micca cunsiderati gasi nobili.
I grani di caffè imballati in gas inerte sò generalmente una durata di conservazione 3 volte più longa di quelli chì sò stati evacuati.Di sicuru, a premessa hè chì anu da utilizà u stessu materiale di imballaggio è avè a stessa permeabilità di l'ossigenu è l'acqua, è a prissioni in u pacchettu serà saturatu cù a pressione dopu chì i grani di caffè sò esauriti dopu à esse sigillati.
Ajustendu e cundizioni di u gasu inerte, hè pussibule cambià è cuntrullà a vita di conservazione di i grani di caffè è influenzà u so gustu.Di sicuru, simile à u pacchettu aria, in ordine per impediscenu a prissioni in u pacchettu da esse troppu altu, i chicchi di caffè deve esse vented prima di esse carricu, o un pacchettu cù una valve di ventu monofase hè usatu.
Da un puntu di vista legale, l'aghjuntu di un gasu inerte hè un aiutu di trasfurmazioni, micca un additivu, perchè "scappa" appena u pacchettu hè apertu.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

Imballaggio pressurizatu
L'imballaggio pressurizatu hè un pocu simile à l'aghjunzione di un gasu inerte, salvu chì l'imballaggio pressurizatu mette a pressione in u cuntainer di caffè sopra a pressione atmosferica.Se u caffè deve esse imballatu subitu dopu esse tostatu è rinfriscatu à l'aria, a pressione in u cuntinuu di solitu s'accumula cum'è i fasgioli sò ventilati.
Sta tecnulugia di imballaggio hè simile à a tecnulugia di compensazione di u vacuum, ma per resiste à queste pressioni, certi materiali duri sò usati in a selezzione di materiale, è i valdi di salvezza sò ancu aghjuntu per assicurà a sicurità.
L'imballaggio pressurizatu pò ritardà a "maturazione" di u caffè è migliurà a qualità.Infatti, l'invechjamentu di u caffè pò fà chì u caffè hà un aroma è un rendimentu di u corpu megliu, è l'invechjamentu pò chjude l'aroma è l'oliu di i grani di caffè in a struttura cellulare.
Quandu s'hè ventilatu, l'aumentu di pressione in u cuntinuu riduce a diferenza di pressione trà l'internu di a struttura di fagioli è l'ambiente di imballaggio.A causa di l'almacenamiento pressurizzatu, a pressione affetta ancu i grani di cafè, chì ponu megliu permette à l'oliu di furmà un "scudu" nantu à a superficia di u muru cellulare per isolà l'ossidazione di l'aire.
A causa di a diffarenza di pressione trà l'internu è l'esternu di i grani di caffè, una parte di u diossidu di carbonu serà sempre liberata quandu u saccu di caffè hè apertu.Siccomu u prucessu d'ossidazione di i grani di caffè serà ritardatu dopu à a pressurizazione, l'imballu pressurizatu hè paragunatu cù altri metudi di imballaggio.Si dice chì prolongerà ancu più u gustu di i grani di caffè.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly


Tempu di post: 21-mar-2022