• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cinque Tipi di Etichette Sleeve Shrink

Cinque Tipi di Etichette Sleeve Shrink

Stai cunsiderendu quale imballaggio di l'etichetta shrink à aduprà per i vostri prudutti?Questu post di u blog vi guidarà à traversu i varii tipi di etichette shrink customizati per aiutà à fà a vostra selezzione rapidamente.

Onestu-Packaging-Shrink-Sleeve-Labels

Etichette di manica termorestringente

I manichi standard shrink ponu copre una parte di u vostru pruduttu, di solitu induve u corpu di a buttiglia seria, secondu u vostru disignu.Funziona cù a maiò parte di i cuntenituri fatti di vetru, metallu o plastica.

Etichette termorestringenti per u corpu tutale

Fidele à u nome, a manica shrink full body avrà cumplettamente tutta a superficia di l'imballu di u vostru pruduttu, cumpresa a tapa.Questu pò dà più manere di presentà a vostra marca, cù disinni più ricchi dispunibili.Inoltre, l'etichetta di a manica completa vi darà un sigillo inviolabile per mantene i cunsumatori sicuri.

Etichette per maniche termorestringenti per tutto il corpo
Etichette per manica termorestringente con fascia per il collo resistente alle manomissioni

Fascia per u collu resistente à l'inviolazione

I cinturini per u collu inviolabili sò e più chjuche etichette di maniche ristrette utilizzate per furnisce un sigillo inviolabile intornu à u coperchiu di u pacchettu, chì in questu assicura chì u vostru pruduttu resta sicuru finu à chì i cunsumatori l'acquistu.U cinturione di u collu resistente à l'intruduzzione cuntene tipicamente u vostru logu, ma pò ancu cuntene altre gràfiche o struzzioni.

Bande di riduzzione

A banda Shrink hè una bella manera di imballà parechji elementi inseme.I culleghi permettenu ancu di prumove attraversu diversi mudelli di cuncepimentu, testu, etc. Stu plasticu appositamente cuncepitu si stringe per cunfurmà à a forma di u vostru articulu quandu hè riscaldatu, è un imballaggio più bellu è stylishu pò esse megliu a vostra marca.

Cappucciu perforatu

A manica termoretraibile resistente à l'intruduzzione racchiude a buttiglia è seguita perfettamente u contornu di a buttiglia, 360 ° per un effettu decorativu da a testa à i piedi, è furnisce ancu un impurtante sigillo inviolabile cù un capu perforatu.Questu hà da assicurà a qualità di i vostri prudutti è a sicurità di i cunsumatori.

Prima di decide quale etichetta di shrink finisce aduprà, avete ancu bisognu di assicurà chì avete l'equipaggiu adattatu per sustene.A cuntrariu di l'etichetti tradiziunali sensibili à a pressione, l'etichette shrink ùn necessitanu micca l'usu di adesivi, ma si basanu in u vapore o u calore da un tunnel di shrink, è una volta riscaldata, l'etichetta principia à sminuisce finu à chì si adatta à u vostru pacchettu.

Imballaggio onesto maniche termorestringenti

L'imballaggio onesto furnisce maniche termorestringenti stampate persunalizate per a vostra cumpagnia.Basatu nantu à i vostri bisogni di cuncepimentu, offremu diversi metudi di stampa.

Scuprite i nostri prudutti oghje, uttene una rapida panoramica di e nostre maniche shrink, chjamateci o email per sapè di più nantu à e nostre etichette shrink persunalizate.


Tempu di post: Feb-24-2022