• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Fun Design: Packaging Candy per "Big Friends"

Fun Design: Packaging Candy per "Big Friends"

Candy hè u pruduttu di cunsumu più basicu in snack food.Comparatu cùmanciari sbucciati, cibi cottièbevanda, a cuncentrazione di i gruppi di cunsumatori in u mercatu di dolci hè più altu.I principali scenarii di cunsumu di dolci tradiziunali sò matrimonii è festivali tradiziunali, è i principali gruppi di cunsumatori sò i zitelli.Per espansione u mercatu, assai marche anu vultatu à i mercati di zuccaru, divertenti, di salute è altri tipi di caramelle per i ghjovani.
Per esse un mercatu per i ghjovani, hè essenziale per capisce prima a mentalità di i ghjovani è di u mondu.In questa era, anu accessu à assai più infurmazione chì e generazioni precedenti, è anu una certa cuscenza di u cunsumu è u putere di cunsumu.Per fà bè in u mercatu ghjovanu, u disignu di imballaggio deve avè innovazioni inespettate.
1. Materiali
U materiale più cumuni perimballaggio di caramellehè plastica, è u restu include ancu lattine, imballaggi di carta, etc. Diversi materiali necessitanu una attenzione diversa.Per esempiu, l'imballu di plastica è l'imballaggio di caramelle ponu sceglie u plasticu trasparente, chì hà u prezzu di materiale bassu, una piccula zona di stampa è un altu rendimentu di costu;pò ancu aumentà l'area di stampa è riflette più caratteristiche.I caramelle high-end ponu ancu esse cumposti cù strati di foglia d'aluminiu in imballaggi plastichi per aumentà l'ombra è a tenuta d'aria.A strata di foglia d'aluminiu hà un bonu effettu d'insulazione termale è pò ancu riduce a probabilità di funnu di caramelle.
I lattine includenu tubi di vetru, latte di metallo, etc., cù forme stabili è senza bordi è anguli per evità danni à e persone.Bellu aspettu, bonu sigillatu, effettu di imballaggio più atmosfericu, è pò esse usatu ripetutamente.Tuttavia, l'imballaggio metallicu hè spessu usatu cum'è imballaggio esternu, è u prezzu hè più altu.
L'imballaggio di carta hè ancu spessu usatu cum'è imballaggio esterno di dolci.A carta ondulata hè principalmente usata.U disignu di a forma di carta hè a più variabile.A ghjente pò cuncepisce à vuluntà secondu i so bisogni, cum'è scatuli, scatuli, tubi, sacchetti, clips, sacchetti è cusì.

Caramelle persunalizate Sacchetti Tamper Evident Sacchetti di imballaggio flessibili

2. Culore
U culore hè un elementu essenziale in l'imballaggio di dolci.U disignu di culore più cumuni hè di selezziunà u culore currispundenti secondu a funzione.Per esempiu, l'imballu di caramelle di matrimoniu hè rossu, l'imballu di u Valentine's Day hè rosa, è u culore hè sceltu secondu l'attributi di u produttu, cum'è l'imballu di caramelle di cioccolatu hè culore di caffè, l'imballu di caramelle durian hè giallu, etc. U disignu di culore hè u più basicu, è ùn hè micca faciule fà sbagli.
Un schema di culore più altu pò esse in un culore divertente è savurosu, per esempiu, custituitu da u contornu di u caramelu di frutta in u pacchettu, chì hè una metàfora visuale per u pruduttu stessu, è u culore hè sempre simili à a varietà scelta. .Fogli d'oru è rosa pò ancu esse stampati nantu à l'imballu per aghjunghje un toccu di nubiltà à l'imballu.

Sacchetti di 3 sigilli persunalizati Sacchetti di imballaggio flessibili per caramelle

3. Mudelle
A forma di caramelle hè duminata da forme rigulari cum'è cubi è cuboidi, chì sò faciuli di pruduce è imballà.In fatti, u caramelu pò esse designatu per esse più interessante.I dolci più tipicihè cum'è un buttone, è pò ancu esse designatu in a forma di una buttiglia di vinu o un animali.L'interessante imballaggio di dolci mostru hè assai attraente per i zitelli è adulti.

Sacchetti in sacchetti personalizzati Imballaggio flessibile4
4. Disegnu di mudellu
U disignu di u mudellu hè u mezzu più intuitivu per visualizà l'infurmazioni di i prudutti di caramelle, chì ponu presentà cumplettamente u puntu di vendita di u core è l'infurmazioni specificate di i prudutti di caramelle à i cunsumatori.Per u disignu di l'imballaggio di caramelle, a trasmissione precisa di l'infurmazioni deve esse riflessa in u prucessu di scrittura di testi è di cuncordanza di culore.


Tempu di Postu: Apr-15-2022