• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cumu evità l'errori di cuncepimentu di l'imballaggi stampati persunalizati

Cumu evità l'errori di cuncepimentu di l'imballaggi stampati persunalizati

In un mercatu sempre più cumpetitivu, l'usu di l'imballaggi persunalizati hè un modu efficace per aumentà a cuscenza di a vostra marca è attirà più novi clienti.I sacchetti di imballaggio persunalizati ponu esse disignati secondu e vostre necessità per fà i vostri prudutti più attrattivi.

Un bonu disignu pò aiutà à aumentà a vostra quota di mercatu, è u cattivu disignu pò dannà a vostra marca.Avemu documentatu alcuni errori cumuni in u disignu di imballaggi stampati persunalizati per aiutà vi evità i disinni cattivi.

Avoid-Mistakes-of-Custom-Printed-Packaging

1. Ignore i bisogni di i clienti

Parechje cumpagnie cuncepiscenu imballaggi persunalizati à e so preferenze piuttostu chè à i clienti.I clienti sò quelli chì compranu è utilizanu i vostri prudutti, è avete da cunsiderà e so preferenze è i sacchetti di cuncepimentu chì l'appellu.

2. Mancanza di differenziazione

Tutti i prudutti di imballaggio, in particulare i sacchetti stampati persunalizati, duveranu catturà l'attenzione di i so clienti di destinazione, ùn passanu micca inosservati in una pila di prudutti chì pareanu uguali.Dunque, invece di vede cum'è i vostri cuncurrenti, i vostri sacchetti persunalizati anu bisognu di spiccà da elli è trasmette a vostra identità di marca unica.

3. Errore

Errori in l'ortografia di e parolle o mudelli ponu dà à i clienti l'impressione sbagliata di u vostru pruduttu è a cumpagnia.I clienti pensanu chì i prudutti in i sacchetti sbagliati sò ancu propensi à l'errori, chì ponu seriamente riduce a competitività di i vostri prudutti.Dunque, mai ignurà ogni sbagliu in u saccu stampatu.Currezzione pò esse caru, ma vale ogni dollaru.

4. Disegnu anticu

I clienti sò più prubabile di esse attratti da l'ultimi disinni chì sò in tendenza, cusì evite i disinni di imballaggi obsoleti per mantene i vostri prudutti attraenti.Pudete principià per cuncepimentu di l'imballaggi staghjunali invece di mantene u listessu imballaggio tuttu u tempu.

Sacchetti di imballaggio flessibili persunalizati

5. Ignore u pesu di l'articulu

A pruprietà basica di un saccu di imballaggio hè chì hè abbastanza forte per mantene l'articuli per esse cuntenuti è utilizati per un bellu pezzu.Avete bisognu di disignà u grossu di l'imballu secondu u pesu di l'articulu è sceglie u materiale ghjustu.Pudete chjamà o email per aiutà à sceglie.

6. Materiali di imballaggio inappropriati

U materiale ghjustu hè assai impurtante per un saccu di imballaggio per assicurà chì a funzione di u saccu hè abbastanza funziunale.À u listessu tempu, l'effettu di stampa di diversi materiali hè ancu diversu.Assicurendu chì sceglite u materiale di imballaggio ghjustu pò riduce i rifiuti, rende a stampa più faciule è più efficiente, è risponde megliu à i bisogni di i clienti.

7. Taglia incorrecta

A dimensione di u pacchettu hè critica, un saccu troppu chjucu ùn cuntene micca u vostru pruduttu, troppu grande perde materiale.È elementi cum'è layout, cuciture, etc. sò tutti dipindenti di u disignu di dimensione, cusì determina a dimensione adatta da u principiu.Truvate u saccu di a stessa dimensione pussibule per pruvà prima per assicurà chì funziona cum'è previstu.

8. Aduprate tinta regulare

Sè avete bisognu di sacchetti di imballaggio ordinariu, allora l'inchiostru ordinariu pò risponde à i vostri bisogni.Ma s'è vo vulete sacchetti stampati persunalizati cù un aspettu attraente, allora inchiostri di specialità, cumprese inchiostri metallici, neon, riflettenti è luminosi, sò un must.In una industria cumpetitiva cum'è a cannabis, pudete mostrà a vostra passione nantu à u vostru imballaggio.

Sacchetti per erbaccia personalizzati

9. Scrittura sfocata

Evite fonti o imagine eccessivamente fantastichi, è u nome, u logò è l'altru cuntenutu nantu à a borsa deve esse chjaramente visibili è faciule da leghje.

10. Nisun spaziu biancu

Troppu culore pò fà chì u vostru imballaggio pare disordinatu.Hè facilitu per i clienti per smintà u puntu è abbandunà u vostru pruduttu.L'esperti di u culore ricumandenu di lascià spaziu in biancu per u vostru sfondate, u spaziu negativu hè un elementu di disignu!

11. Troppu grande logu

Spessu u logu serà centratu nantu à a fronte di l'imballaggio stampatu persunalizatu, ma fate cura di mantene e proporzioni adattate.Un logu oversized hè faciule da nutà, ma pò ancu esse off-putting perchè pare aggressivu.

12. Fallatu à pruvà

Duvete pruvà u vostru pacchettu per a durabilità, a forza è a praticità, cum'è avete da pruvà à guidà una vittura prima di cumprà.In questu modu, pudete assicurà chì u saccu di imballaggio hè adattatu, è ricordate di cullà i feedback di i clienti dopu.

 Sacchetti di imballaggio flessibili personalizzati

Di sicuru, in più di ciò chì sopra, pudete ancu scontru cù altri prublemi, cum'è micca aduprà materiali amichevuli di l'ambiente, elementi di cuncepimentu troppu cumplessi, quantità di ordine insufficiente, etc.Cuntattateci per assicurà chì u vostru disignu si adatta perfettamente à i vostri bisogni.

Cuncepisce sacchetti di imballaggio stampati persunalizati hè divertente è aiutarà à fà i vostri prudutti più attraenti.Ma hè ancu faciule fà sbaglià in dimensioni, materiali, gràfiche, etc. in u prucessu, per piacè riferite à i nostri cunsiglii per evitari questi sbagli.


Tempu di post: Feb-24-2022