• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cumu persunalizà i sacchetti di vacuum alimentari

Cumu persunalizà i sacchetti di vacuum alimentari

Ci hè parechje manere di sceglie i sacchetti di vacuum alimentari.Spiegheremu brevemente quale hè a scelta più adatta da u materiale, u tipu di compostu è e caratteristiche di u materiale.

Borsa di carta d'aluminiu persunalizata

1. Requisiti di materiale per i sacchetti di vacuum alimentari
Perchè deve esse vacuumized è alcuni bisognu à esse cottu à alta temperatura, RCPP hè a capa interna più adatta.U fogliu d'aluminiu pò esse aghjuntu à a capa media, chì pò aumentà e proprietà di barriera, proprietà di ombrezza, è evite u deterioramentu acceleratu di l'alimentariu.U stratu di a superficia pò aduprà u PET più cumunimenti utilizatu.

2. Tipi cumposti di sacchetti di vacuum alimentari
Per i materiali di dui strati, pudete sceglie PA / PE o PA / RCPP, PET / PE o PET / RCPP, è per i materiali di trè strati, pudete sceglie PET / PA / PE, PET / AL / RCPP, PA / AL /RCPP, PET/ PA/AL/RCPP.

3. Proprietà materiale di i sacchetti di vacuum
E caratteristiche materiali di i sacchetti di vacuum alimentari sò resistenti à l'umidità, resistenti à a temperatura, ombreggiate, conservanti di fragranza, duru è di alta barriera: bluccà l'ossigenu, l'acqua è l'anidride carbonica.Nisuna contaminazione: ùn hè micca aghjustatu un liant, è ùn ci hè micca prublema di contaminazione di solventi residuali.

Sacchetto di imballaggio di retorta persunalizata Minfly2

Precauzioni per i sacchetti di imballaggio persunalizati: Determinà u tipu di borsa, a dimensione, u materiale è u grossu.Se ci sò campioni, hè megliu per mail direttamente à a fabbrica, cusì chì a fabbrica pò quote direttamente secondu i campioni.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022