• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cumu cuncepisce imballaggi di caffè chì i cunsumatori amanu

Cumu cuncepisce imballaggi di caffè chì i cunsumatori amanu

Ciò chì conta cum'è bèimballaggio di caffè?

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

1. Imballaggio di caffè funziunale
U megliu imballaggio di caffè ùn hè micca solu visualmente attraente, ma ancu funziunale.Un bonu imballaggio prutege u vostru caffè, sia macinatu, aromatizatu o fagioli.Quandu sceglite u materiale è u stilu di imballaggio, cunzidira a sicurità di u pruduttu durante u trasportu è u almacenamentu.Ch'ella sceglite materiali di punta o tradiziunali, un bonu imballaggio mantene u vostru caffè frescu è prutettu da u mumentu chì u pruduttu hè natu.

2. Packaging rinforza a vostra marca
U disignu di l'imballu è i dettagli ponu migliurà a vostra marca è u vostru caffè.Quandu cuncepisce l'imballu, pudete sceglie di mette a vostra marca davanti è centru in u disignu, o pudete sceglie un locu più sottile.Evidenziate e parti più interessanti di a vostra cumpagnia nantu à u vostru imballaggio, cum'è induve sò colti i fasgioli, ogni misura ambientale di a vostra marca, è sapori unichi.Aduprate u vostru imballaggio per prumove i valori è a storia di a vostra marca - i clienti seranu attratti da u vostru pruduttu, ricunnosceranu a vostra marca, è seranu più disposti à cumprà u vostru caffè in u futuru.

3. U disignu di l'imballaggio venderà u vostru pruduttu
Un bonu imballaggio distingue u vostru caffè.Piglia l'attenzione di i clienti è li attira à u vostru pruduttu piuttostu cà i vostri cuncurrenti.Mentre ci piace à crede chì ùn ghjudichemu micca a ghjente per a so apparenza, a maiò parte di i nostri ghjudizii nantu à un pruduttu sò basati nantu à u so disignu.A ricerca mostra chì e persone piglianu decisioni subconsciente in sette seconde prima di piglià decisioni cuscenti.I cunsumatori solu bisognu di uni pochi di minuti per decide s'ellu volenu usà u vostru pruduttu, è l'imballu ghjucanu un rolu impurtante in a scelta.
In un locu di vendita, l'imballu di u caffè hè a prima impressione.Mentre sviluppate a vostra marca, ottene una prima impressione positiva hè critica - mentre chì u vostru imballaggio ùn pò micca affettà a qualità di u vostru caffè, a maiò parte di i cunsumatori sò guidati da l'estetica.S'ellu ùn anu micca specificamente in cerca di u vostru caffè, prubabilmente sceglienu a marca più attraente visualmente o interessante.
Un bonu imballaggio di caffè pò mantene u vostru pruduttu sicuru, rinfurzà a vostra marca è attirà novi clienti - unu di i strumenti più putenti per cummercializà u vostru caffè à novi clienti.

4. Dite a vostra storia di marca attraversu un imballaggio unicu di caffè
Al di là di l'attrazione estetica è funziunale, l'imballaggio creativo conta a storia di a vostra marca è u vostru caffè.Quandu i cunsumatori compranu u caffè, spessu ùn anu micca un pruduttore di caffè espertu per guidà à traversu i diversi sapori è e caratteristiche di arrosti.Invece, l'imballu di caffè deve permette à i clienti di sapè tuttu ciò chì anu bisognu di sapè - micca solu u pruduttu, ma u valore di a marca.

1) Da induve vene u caffè
I cunsumatori volenu investisce in prudutti cù storie.Fate chì i vostri prudutti si distinguenu incorporendu un elementu umanu in u vostru imballaggio.
Per esempiu, pudete scrive nantu à l'embiu induve venenu i grani di cafè, cum'è Ethiopian Floral Blend o Colombian Vanilla Coffee.Se travagliate in una piccula piantagione di cafè di u cummerciu ghjustu, furnisce infurmazioni nantu à i agricultori è a so missione.Questu fa chì a vostra marca s'assumiglia più cà solu un pruduttore di caffè - scrive una storia nantu à e persone nantu à u vostru imballaggio manda u missaghju chì a vostra cumpagnia hè interessata à e persone è a qualità, micca solu prufittu.
Siccomu a sucetà avanza versu una direzzione più ecologica è sustinevule, i cunsumatori sò ancu cuscenti di l'impattu ambientale di i prudutti.

2) Cumu prufittà megliu u caffè
Aiutate i vostri clienti à capisce cumu ogni mistura hè diversa - aghjunghje un testu descrittivu à u vostru imballaggio è dettagliate i diversi sapori nascosti in ogni saccu.
Siate creativi cù i vostri disinni.Invece di scrive u megliu modu per fà una tazza di caffè, pudete aduprà gràfiche pulite cum'è cucchiai è gocce d'acqua.I gràfici simplici è minimi trasmettenu l'infurmazioni necessarii senza creà disordine visuale nantu à l'imballu.

 

 

Induve pòimballaggio di caffèu disignu serà tagliatu?

L'imballaggio ghjusta hè essenziale per custruisce una marca di caffè prusperante.Quandu avete principiatu à cuncepisce u vostru logu è l'etichetta, u fattore più impurtante hè di vene cun qualcosa originale per riflette l'etica di a vostra marca.In ogni casu, cù i scaffali di i magazzini pieni di diverse cumpagnie è marche, vene cun un disignu vincitore pò esse sbulicatu.
Per aiutà vi principià, avemu arrotondatu 8 di i migliori modi per fà spiccà u vostru imballaggio di caffè.

1. Accent Color
L'ochju umanu hè attrattu da u culore.Per fà chì l'imballaggio di caffè si distingue da a cumpetizione, accentu u culore in u vostru disignu.
Pudete aduprà a psiculugia di u culore per creà una etichetta attraente - u verde hè spessu assuciatu cù a salute è a natura, mentri l'oru trasmette un elementu di eleganza è nubiltà.Pudete combine parechji culori in un disignu luminoso è vibrante.
Tuttavia, ùn avete micca aduprà culori brillanti in u vostru imballaggio per fà chì u vostru pruduttu si distingue.Calchì volta i culori è i disinni minimalisti sò stupenti cum'è etichette vibranti, è ponu cumunicà chì a vostra marca hè chic, cool è muderna.
Pruvate parechji disinni di culori diffirenti.Per fà u vostru imballaggio unicu, pudete pruvà culori inusual cum'è primavera verde o rosa.In alternativa, pudete optà per grigi o marroni muti.Un schema di culori di successu si distingue da a folla è riflette u messagiu è u tonu di a vostra marca.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

2. Crea Packaging Unicu
Per creà imballaggi unichi è attrattivi.
Sicondu un studiu di u 2015, i marchi di l'alimentariu è di e bevande chì anu utilizatu l'imaghjini di u muvimentu è u muvimentu nantu à e so etichette anu realizatu megliu cà l'imprese chì anu utilizatu l'imaghjini statichi.I cunsumatori tendenu à truvà etichette "mobile" più eccitanti è più fresche cà l'altri etichette, chì significa chì sò più probabili di sceglie l'imballaggi "mobile" in i scaffali di i magazzini.
Se vulete aghjunghje un'illustrazione o una foto à u vostru imballaggio, pudete imaginà chì u vostru caffè hè versatu in una tazza pronta per l'usu, o chicchi di caffè versati nantu à a manu.U muvimentu hà da creà una sperienza sensoriale per u vostru audience, attraendu à u vostru pruduttu è invitendu à leghje più.

Sacchetti di caffè persunalizati Minfly

3. Pruvate cù fonti creativi
A tipografia nantu à u vostru imballaggio determina u so successu.
I caratteri creativi è unichi sò unu di l'elementi di cuncepimentu più putenti in l'imballaggio è a marca.Per esempiu, assai grande cumpagnie usanu fonti solu per i so logò, chì parla di u putere di a bona tipografia.
Pruvate di mantene a vostra marca è u testu di u vostru imballaggio di caffè coherente è cumplementarii.Se a vostra cumpagnia usa una tipografia simplificata per a vostra marca, mantene un tonu coherente nantu à l'imballu di caffè - pudete sperimentà cù dimensioni è stili ligeramente differenti, ma a coerenza generale darà a vostra marca più coesione.
Se a vostra marca usa tipicamente fonti minimalisti è sottovalutati, pudete fà chì e vostre etichette di caffè usanu fonti audaci, d'inspirazione retro per un dramma è enfasi aghjuntu.Tuttavia, fate attenzione quandu aduprate diversi stili di fonti nantu à u vostru imballaggio - troppu fonti ponu fà chì l'etichetta pare sbulicata è pocu attraente.

4. Racconta
Un bonu imballaggio pò cuntà a storia di a vostra marca è u vostru caffè.Per creà etichette informative è interessanti, ùn abbiate paura di discrìviri.
Pensate à fatti interessanti chì i cunsumatori puderanu esse interessatu. Includite infurmazioni pertinenti nantu à induve vene u vostru caffè è cumu si tratta, è ancu qualsiasi cunsiglii o linee guida per fà a tazza di caffè perfetta.Fornite una lista di sapori chì i cunsumatori puderanu sperimentà quandu beie caffè, cum'è frutta o cioccolata.
A chjave per un imballaggio descrittivo d'alta qualità ùn hè micca di sopraffucà e vostre etichette - aduprate blocchi di testu è tipografia creativa per scumpressà e grande sezioni di testu, è utilizate gràfiche stilizzate ogni volta chì hè pussibule per simplificà u vostru messagiu.

5. Dimostra u valore di a marca
Se a vostra cumpagnia hà qualchì certificatu o premiu speciale, mostrate nantu à u vostru imballaggio.
Se a vostra marca ùn hà micca certificazioni o premii notevuli, pudete ancu mostrà a vostra etichetta.Evidenziate i vostri valori di marca, cum'è a trasparenza di a supply chain o l'agricultura senza pesticidi.Se a vostra cumpagnia hè impegnata in prudutti d'alta qualità, dite à i cunsumatori - anderà assai per aumentà a fiducia in i vostri prudutti.

6. Aghjunghjite illustrazioni
L'opera d'arte creativa è bella hè un modu rapidu per catturà l'attenzione di i cunsumatori.
Quandu si cuncepisce u vostru imballaggio, fate una attenzione particulari à i vostri grafici o illustrazioni.U graficu ghjusta pò fà o rompe u vostru imballaggio - se a vostra etichetta pare datata, goffa, o pocu cuncepita, a maiò parte di i cunsumatori passanu à un pruduttu più attraente.

Sac à café Minfly

7. Tonu di marca
Quandu cuncepite u vostru imballaggio, tenete in mente u vostru tonu di marca.
U disignu, u culore è u stile di u vostru imballaggio trasmettenu u missaghju di a vostra cumpagnia.A chjave hè di allineà stu missaghju cù a storia di a vostra marca - vulete una sensazione di l'antica scola attraversu l'urighjini storichi di u caffè, o preferite l'atmosfera funky di u centru di una grande caffetteria di a cità?
U tonu di a vostra marca deve influenzallu assai di e vostre decisioni di imballaggio, da e scelte di culore à i materiali di finitura.Per esempiu, l'oru è u schema di culore nìvuru funziona bè cù una marca muderna è lussuosa, mentre chì i blues retro è i fonti classici ponu esse reminiscente di u principiu di u XXu seculu.I materiali di finitura ponu ancu cambià u tonu di u pacchettu - un finitu matte darà un sensu mudernu è naturali, mentre chì un finitu lucidu puderia evoca a sofisticazione.

8. A vostra identità di marca
A marca di una cumpagnia include l'imaghjini è l'esperienze razionali, emotive, visuali è culturali chì i cunsumatori assucianu cù l'affari o u pruduttu.Assoceremu prestu imagine specifiche, slogans, culori è ancu profumi cù marche specifiche.
Quandu cresce a vostra cumpagnia, hè impurtante avè a vostra marca nantu à l'imballu.Se preferite u caffè stessu, ùn avete micca bisognu di mette a vostra marca in u centru di l'etichetta - pudete mette in alta o bassa nantu à u pacchettu, o vicinu à l'etichetta principale.
Mantene u vostru disignu di marca è u piazzamentu coherente in i diversi prudutti di caffè - sta coerenza aiuterà à aumentà a cuscenza di i cunsumatori è a familiarità cù a vostra cumpagnia è l'aiuterà à identificà i diversi prudutti nantu à i scaffali di i vostri magazzini.


Tempu di post: 31-mar-2022