• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cumu fà chì i clienti amassi u vostru imballaggio persunalizatu

Cumu fà chì i clienti amassi u vostru imballaggio persunalizatu

U vostru imballaggio di u produttu hè a prima cosa chì i cunsumatori vedenu, è u primu sensu hè una basa impurtante per e persone per decide di cumprà.Ancu u megliu pruduttu avarà un tempu difficiuli per attruverà i clienti se a qualità di u vostru pruduttu ùn hè micca mostratu à traversu l'imballu.

Sacchetti di imballaggio flessibili personalizzati

Sè vo avete a lotta cù cumu fà un imballaggio efficace, questu articulu vi darà un pocu aiutu, seguite i punti sottu per cuncepisce un imballaggio attraente.

1. Sapete i vostri clienti

U vostru scopu in u disignu di u vostru imballaggio hè di attruverà i clienti, cusì principià per identificà quale sò i vostri clienti è ciò chì aspettanu da u vostru pruduttu.

Pensate à questu da u puntu di vista di u cumpratore, o raccoglie e preferenze di i clienti per questi cuntenuti per mezu di ricerca di u mercatu, etc. Inclusu ma micca limitatu à mudelli, culori, fonts, forme, etc., sta infurmazione pò aiutà à cuncepisce megliu u vostru imballaggio.

2. Focus nantu à u vostru pruduttu

Avà chì sapete à quale hè u pruduttu, hè ora di fucalizza nantu à e caratteristiche di u vostru produttu.

I vostri prudutti sò fatti di materiali amichevuli di l'ambiente?A facilità di usu di u vostru pruduttu hè un vantaghju?U vostru imballaggio di u produttu deve mustrà a qualità è e caratteristiche di u vostru pruduttu chì sò diffirenti o megliu di l'altri prudutti, è di sicuru, sta infurmazione deve esse faciule da capisce.

3. Rompe e regule

Ci sò tanti prudutti nantu à u mercatu per i clienti à sceglie, per fà chì i vostri prudutti si distinguenu, u vostru imballaggio persunalizatu deve esse unicu è creativo.

Aduprate schemi di culori intelligenti, combinazioni di fonti audaci, gràfiche uniche, elementi di accentu prominenti per presentà a vostra marca è fà chì u vostru imballaggio di u produttu si distingue nantu à u scaffale.

Imballaggi-flessibili-personalizzati-2

4. Express i valori di a vostra cumpagnia

L'imballaggio di i prudutti persunalizati pò ancu esse usatu per mostrà i valori di a vostra cumpagnia.Mostra brevemente a storia di u fundatore o a missione è a visione di a cumpagnia nantu à l'imballu, o qualchì infurmazione recente nantu à a cumpagnia chì vulete chì i clienti cunnoscenu.Questu permette à i clienti di sapè più nantu à voi, mentre chì mostra ancu cumu a vostra marca hè diversa da l'altri.

5. Simple ma informativa

U vostru disignu di imballaggio deve esse simplice ma informativu.Evite di accumulà troppu elementi di cuncepimentu in u vostru imballaggio di u produttu, chì pò rende difficiule per i vostri clienti di capisce rapidamente u vostru pruduttu o ancu di determinà ciò chì hè.

U scopu di l'imballazione persunalizata hè di attruverà i clienti, cusì u disignu deve fucalizza nantu à quellu scopu.

6. Cercà aiutu prufessiunale

Pudete cuncepisce u vostru propiu imballaggio persunalizatu o dumandà aiutu.Pudemu aiutà vi evità parechji prublemi in u prucessu di cuncepimentu, migliurà cusì a velocità è a qualità di u vostru disignu di imballaggio, se avete bisognu, cuntattateci u più prestu pussibule!


Tempu di post: Feb-24-2022