• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Cumu calculà u prezzu di stampa di i sacchetti di imballaggio

Cumu calculà u prezzu di stampa di i sacchetti di imballaggio

 

1. Prima di tuttu, avete bisognu di sapè di quale materiale hè fattu u vostru saccu di imballaggio è di quanti strati di materiale hè fattu?
2. Allora determinà a larghezza, l'altitudine è u grossu di u saccu di imballaggio.Sè avete bisognu di persunalizà u saccu di imballaggio cù trè lati sigillati per i frutti secchi, a carica hè di circa 80g, vi cunsigliu di utilizà un saccu di imballaggio alimentari di circa 8c (c hè l'unità di spessore, 1c = 0.01mm).
3. Allora pudete calculà u prezzu di stampa di u saccu di l'alimentariu più chjaramente.
U prezzu di u saccu di imballaggio hè determinatu secondu diversi materiali, è pudete cunsultà l'imballaggio onestuserviziu à i clientiper i dettagli.

Custom-Nuts-packaging-pouches-bags

Ricurdativi, u metudu di calculu di prezzu hè diversu per ogni tipu di saccu di imballaggio, ma l'idea generale hè chì u prezzu hè ancu ligatu à a tipografia, cusì u prezzu hè determinatu da i prufessiunali.per fà i calculi per voi ancu.

imballaggio onesti sacchetti di imballaggio persunalizati prufessiunali per 20 anni, tutti usanu inchiostri amichevuli di l'ambiente, alta qualità di materiale, prezzi bassi, benvenuti à cunsultà è cumprà:cuntatta ci!


Tempu di post: Apr-12-2022