• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Chì sò i manichi Shrink è perchè duvete cunsiderà per u vostru imballaggio?

Chì sò i manichi Shrink è perchè duvete cunsiderà per u vostru imballaggio?

Cosa sò Shrink Sleeves?

Una manica shrink hè un tipu specificu di etichetta di produttu chì hè aduprata nantu à una buttiglia o una latta, induve un tipu forte di plastica hè strettu intornu à u materiale.In a maiò parte di i casi, sti etichette sò fatti da una forma di film plasticu o materiale di poliester.Inoltre, e maniche shrink sò pensate per cuntorte senza saldatura è cumpletamente à a forma particulare di u cuntainer in quale hè utilizatu.

E maniche shrink sò ancu un tipu d'etichetta relativamente novu, ma sò rapidamente noti per u so usu di imballaggi di prudutti in diversi mercati.I pruduttori tipicamente stampanu manichi cù una stampa flexografica o digitale, cù u testu riflessu à l'internu di queste maniche.U pruduttu finitu hè sbulicatu nantu à u cuntainer destinatu, dopu invucatu in calore per cunfurmà à a forma di u cuntinuu.

Oneste-Packaging-Shrink-Sleeve-Labels-2

Perchè duvete aduprà maniche Shrink?

In cunfrontu cù e etichette tradiziunali, unu di i più grandi vantaghji chì l'etichette ridutte sò capaci di avè l'opere d'arte digitale conformate à a forma unica di u pacchettu furnitu.A causa di i disinni è di l'altri applicazioni chì ponu esse creati via gràfiche digitale, i manichi ristretti sò ideali per una larga gamma di forme è dimensioni di pacchetti, cum'è quelli di lattine è buttigli.

Inoltre, a so capacità di visualizà opere d'arte à 360 gradi vi permette di maximizà e vostre opportunità di marca mentre creanu imballaggi accattivanti cù una larga gamma di applicazioni è culori brillanti.In u risultatu, e maniche shrink ponu furnisce più opportunità per generà fideltà à a marca è cunnetta cù i vostri clienti.

Chì sò i benefici di i manichi Shrink?

Perchè e maniche shrink sò capaci di mostrà alcune di e pussibulità di cuncepimentu più uniche, sò diventate più è più populari in u mercatu.E maniche shrink sò ancu una opzione costu-efficace cù tempi di turnaround rapidi, facendu una scelta di etichettatura altamente efficiente.Questi benefici, cumminati cù a cunvenzione di una vista di 360 gradi di tutti i so disinni facenu un tipu lucrativu di etichetta.

E maniche shrink offrenu ancu una larga gamma di altri benefici cum'è:

● Anu furnisce un prucessu di produzzione veloce è faciule cù una stampa digitale.

● I manichi anu a versatilità per esse aduprati nantu à cuntenituri speciali o cumuni.

● Tutte e maniche anu a capacità di esse a prova di umidità.

● Creanu etichette tamper-evidente postu chì e maniche shrink ponu esse appiicate nantu à a tappa di una buttiglia per un segellu più sicuru.

● Risparmianu i costi nantu à i cuntenituri generici, postu chì e maniche shrink ponu copre tuttu u cuntinuu.

● Offrenu a riciclabilità sana di u cuntinuu è di l'etichetta.E maniche shrink usanu una applicazione senza adesivu, perchè ponu esse eliminati facilmente.

● Resistenu bè à l'abrasione, postu chì i gràfici sò stampati ind'è e maniche shrink.

Oneste-Packaging-Shrink-Sleeve-Labels-3

Imballaggio onesto maniche termorestringenti

L'imballaggio onesto furnisce maniche termorestringenti stampate persunalizate per a vostra cumpagnia.Basatu nantu à i vostri bisogni di cuncepimentu, offremu diversi metudi di stampa.

Scuprite i nostri prudutti oghje, uttene una rapida panoramica di e nostre maniche shrink, chjamateci o email per sapè di più nantu à e nostre etichette shrink persunalizate.


Tempu di post: Feb-24-2022