• Pouches & Bags è Shrink Sleeve Label Manufacturer-Minfly

Chì tippu di sacchetti di imballaggi alimentari sò qualificati

Chì tippu di sacchetti di imballaggi alimentari sò qualificati

Oghje in l'industria alimentaria,sacchetti di imballaggi alimentarisò una parte indispensabile.A qualità disacchetti di imballaggi alimentariaffetterà direttamente a qualità di i prudutti, allora chì tipu di sacchetti di imballaggio alimentari sò qualificati?Spieghemu brevemente.

Finestra per sacchetti Stand Up Custom

1. L'apparizione ùn deve micca difetti cum'è bolle, marchi d'acqua, perforazioni, etc., è a larghezza, a lunghezza è u spessore di e specificazioni deve esse in a gamma di deviazione specifica.
2. Pruprietà fisica, cumpresa a forza di trazione è l'allungamentu à a ruttura, riflettenu a capacità di u pruduttu per sustene l'allungamentu durante l'usu.Se questu articulu ùn hè micca qualificatu, u saccu di imballaggio alimentari (film) hè propensu à rupture durante l'usu.danni.
3. Prestazione igienica, cumpresi i residui di evaporazione (acitu acìticu, etanol, n-hexane), u cunsumu di permanganate di potassiu, metalli pesanti è testi di decolorizazione.I residui di l'evaporazione riflettenu a pussibilità di residui è metalli pesanti precipitati da i sacchetti di imballaggi alimentari quandu si scontranu l'acitu, u vinu, l'oliu è altri liquidi durante l'usu.I residui è i metalli pisanti anu effetti negativi nantu à a salute umana.Inoltre, i residui affettanu ancu direttamente u culore è l'aroma di l'alimentariu., gustu è altre qualità di l'alimentariu.
4. U funziunamentu di degradazione, sicondu i sfarenti tippi di degradazione di u produttu, pò esse divisu in u tipu photodegradable, u tipu biodegradable è u tipu di degradazione ambientale.U rendiment di degradazione riflette a capacità di u pruduttu per esse accettatu da l'ambiente dopu esse usatu è scartatu.Se u rendiment di degradazione hè bonu, u saccu (film) si romperà, sferiscerà è degrada per ellu stessu sottu à l'azzione cumminata di a luce è di i microorganismi, è eventualmente diventenu debris, chì hè un ambiente naturali.Acceptatu;se a degradabilità ùn hè micca bona, ùn serà micca accettata da l'ambienti, formandu cusì "inquinamentu biancu".

5-Sacchetti Stand Up personalizzati per l'alimenti per animali

L'articuli di ispezione di film di imballaggi alimentari includenu principalmente:
L'apparizione deve esse liscia, senza scratch, burns, bubbles and wrinkles, è u segellu di calore deve esse liscia è senza falsi sigilli.A film ùn deve micca fissure, pori è separazione di strati composti.Nisuna impurità, oggetti stranieri è macchie d'oliu è altra contaminazione.U liquidu di soaking in u saccu ùn deve micca un odore, odore, turbidità è decolorazione peculiar.


Tempu di Postu: Oct-09-2022